Hodnocení obchodu
4,9
Průměrné hodnocení obchodu je 4,9 z 5 hvězdiček.
636 hodnocení
5
570x
4
52x
3
14x
2
0x
1
0x
Zanechte hodnocení
Výpis hodnocení
Krasny tvar. Snadne slozeni Krasny materiál.
Sice došla jiná barva prostěradel, ale jinak dobré.
Rychlost,spolehlivost
+ Dodáno v uvedeném termínu dobrá komunikace, kvalitní produkt
+ Objednaná palanda přišla bez návodu na smontování,
+ Slušná nabídka
- U zboží není uvedeno zda jde o jejich zboží nebo jde o přeprodej
- Delší doba expedice
Mailová komunikace špatná. U přeprodeje se dozvíte přibližný termín dodání až po dotazu. Pokud chcete rychlé dodání, obraťte se jinam. Obchod doporučuju, ale znovu nakoupím jen při extravýhodné nabídce.
+ dobrá komunikace
Dobrý den,
děkujeme za vaší recenzi. Komunikace se zákazníky je naší prioritou. Těšíme se na Váš další nákup.
S pozdravem
Tým max-interiér
+ Chválím “projektanty” nábytku, že se hezky skládal. Není tam 20 malých šroubu, který musíte odlišit ale jeden druh malých a jeden velkých
+ Dopravce Fofr moc ochotný a vstřícný
+ Skvělá a rychlá komunikace
- Produkt přišel bez návodu ke smontování, po telefonu mi bylo slíbeno zaslání návodu emailem. Ten sice obratem přišel, ale byl to velmi nepřesný videonávod bez instrukcí a bez jakéhokoliv označení jednotlivých dílů. Montáž byla kvůli tomuto velmi komplikovaná a zdlouhavá.
+ Velmi rychle tvořena objednávka, bezproblémová komunikace, zboží kvalitní
Dobrý den,
děkujeme za vaší recenzi a spokojenost s našimi službami a doručeným produkt. Těšíme se na Váš další nákup.
S pozdravem
Tým max-interiér.
Dávám 4,5* protože jedna laťka do roštu byla naštíplá.Jinak jsem spokojena s rychlostí dodáním.
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. V případě zjištěného poškození je možné se na nás ihned obrátit pomocí emailu, případně telefonicky, aby jsme daný problém mohli vyřešit. V tomto případě by Vám byla ihned zaslána nová lať do roštu, aby vaše objednávka byla v pořádku.
S pozdravem
Tým Max-interiér.cz
+ Dobrá komunikace. Spolehlivý prodejce. Doporučuji.
Skvělý nákup :-)
+ rychlost
Na eshopu mají uvedený termín dodání 5-15 dnů, ale už druhý den zboží poslali. Což je příjemné překvapení, na rozdíl od jiných shopů kde je uvedeno "skladem" a čekáte měsíc. Kvalita výrobku žádná hitparáda, ale za ty peníze dostačující.
+ Dodání v termínu,zboži nepoškozeno
dřevěný rošt je v pořádku, jenom má látky hodně od sebe,přidala jsem lamely. Odpovídá nízké ceně
Vse v poradku rychle dorazilo
Telefonicky při objednání slíbeno zařízení výnosu, bylo pro mne prioritní. Poslední den při odeslání sděleno, ze výnos nebude. Trochu mi to zkomplikovalo život. Jinak ochotní, super konverzace. Vše v pořádku. U postelí by mohlo být napsáno, kolik je prostoru mezi spodní a horní postelí
+ levné zboží
+ mojí přesně co jsem sháněla
+ přehledné stránky
+ dobrý popis zboží
+ rychle vyexpedováno
- doprava pouze gls a to je jedno velké neštěstí
S obchodem jsem spokojena velmi,ale nemůžu doporučit kvůli nemožnosti vybrat si dopravu a GLS zklamalo na celé čáře.
+ rychlost, sortiment, cena
+ dobrá domluva s kurýrní službou
- mohla to být jen smůla nebo moje nešikovnost, ale textilní zboží přišlo zabalené jen ve folii (bez papírového nebo kartonového meziobalu) tak, že bylo skoro nemožné zásilku rozbalit bez poškození (proříznutí) obsahu.
Zboží nedorazilo.
Dobrý den,
po shlédnutí Vaší objednávky je objednávka stále v termínu doručení dle uvedené lhůty u produktu. Objednala jste si produkt s dostupností 5 - 15 pracovních dní. Od objednání Vaší objednávky je to k dnešnímu dni 8 pracovních dní. Vaše objednávka bude doručena v uvedeném termínu.
Bohužel nedokážeme ovlivnit zaslání generovaných emailu od Heureky a žádáme zákazníky, aby brali v potaz doručovací a uvedené termíny u produktů.
S pozdravem
Tým max-interier.
